luni, 20 aprilie 2009

Despre Rorschach-iști

Prezentare scurta si la obiect a membrilor dupa cum urmeaza...

...Pasiune nediluatǎ pentru vizual și comunicare, interes mai mare pentru obiective decât pentru dioptrii. Prefer laptele în ceai, bateriile încarcate și lumina bunǎ. Ar zice Sasa, a noastrǎ Sabina Dimitriu, omul responsabil cu vizualul.



...Sunt cine vreau eu sǎ fiu, sar peste limite, mǎ perfecţionez, fac fotografie și ajung sǎ vǎd lumea prin sticla obiectivului, în succesiune frame-by-frame. Fumez ţigǎri de bǎrbat, nu renunţ la nimic din ceea ce-mi place, nu fac totul dupǎ „trend”, sunt Catrinel. As zice eu despre mine, cea responsabilǎ de coordonare si punerea in scenǎ a proiectului.




...Mǎ cheamǎ Miruna și mǎ ocup cu visatul și cu optimismul, meserie pe care v-o recomand din inimǎ. Prefer discuţiile despre lucruri frumoase în detrimentul celor despre lucruri mișto și imi plac cafelele cu frișcǎ lichidǎ în loc de lapte, servite cu garniturǎ de KENT 4. Spune plinǎ de voie bunǎ "elementul X" din echipǎ, persoana responsabilǎ cu propunerile si viziunile.




...Se ia una bucatǎ minte raţionalǎ de politehnist, se presarǎ cu puţin mai mult umor, se stropește din belsug cu talent scriitoricesc și se antreneazǎ in prealabil pentru sustinere moralǎ și ironie finǎ. Rezultǎ într-un cuvânt: Dumi, omul responsabil cu ordonarea și relationarea cu publicul.




...Am idei, iar acestea de regulǎ sunt ori fixe, ori geniale.Încerc sǎ-mi fac prezenţa plǎcutǎ și sunt obsedat de sporturi extreme și chestii de inginerie. Sunt o persoanǎ deschisǎ (aproape) tuturor posibilitǎţilor, mǎ simt bine în pielea mea, am increderea cǎ pot sǎ mut munţii din loc. Ar zice, senoir trainerul echipei, Mihai.

Un comentariu: