joi, 16 aprilie 2009

De ce Rorschach?







Dupǎ ce-am pus ţara la cale, am supraîncǎlzit creiere, am prǎjit idei și întors pe toate pǎrţile posibilitǎţi, am pus pe piedestal numele echipei: RORSCHACH
Google it: Rorschach (în limba românǎ) și vei afla cǎ toata informaţia se referǎ la testul PETELOR de cernealǎ, asa numitul ink blot test. De ce vrem noi cernealǎ, te-ntrebi? Pentru cǎ exprimǎ atat de multe în atât de puţine litere și pentru cǎ e sinteza logicǎ a scrierii elevate.
Creaţie, personalitate, revoltǎ, umor și spirit au fost primele cuvinte ce ne-au venit în minte despre noi. Dupǎ îndelungi confruntǎri, telefoane, voturi, variante, o singurǎ idee plauzibilǎ a ramas în picioare: „cernealǎ”. Bun, ce facem cu ea? O aruncǎm pe hârtie și îi lǎsǎm pe alţii sǎ citeascǎ rezultatul . Cu alte cuvinte, Rorschach. ThinkINK.
Rapid a fost bǎtut în cuie numele, iar pentru cǎ tot aruncǎm cu multǎ cernealǎ în stânga sau în dreapta, ne-am pus pe „brainstorm-it”. Timp de aproape 2 sǎptǎmâni, s-au fumat multe pachete de ţigǎri, s-au consumat multe cafele cu lapte și s-au tocat zeci de idei de campanie. S-a studiat problema, s-a rezolvat și s-a trimis rǎspunsul. Rezultatul... va invitǎm sǎ-l vedeţi vineri pe 24 Aprilie, la preselecţii.


Un comentariu: