sâmbătă, 18 aprilie 2009

Inscrieri finalizate



Nu ne-am liniştit până nu s-au publicat listele cu echipele inscrise. Veştile de anul acesta sunt bune pentru organizatori: 49 de echipe la advertising, 24 la comunicare instituţională, 29 de echipe la proba de relaţii publice şi doar 18 la proba de comunicare politică.

Bune pentru organizatori, mai rele pentru participanţi în ideea că ar putea fi vorba de o concurenţă mai mare. Si da, de departe se vede că proba de advertising e cea mai cautată în acest an.

Motivul? Probabil discutăm de un fenomen de perpetuare a echipelor, descris simplu: membrii team-urilor din anii trecuţi au ridicat miza şi au intocmit echipe noi, mai capabile. Se emite şi o a doua ipoteză conform căreia anul acesta s-au sesizat mai multe puncte de inspiraţie pentru echipe, în contextul economic actual(condiţiile crizei financiare mondiale alăturate recesiunii).

Rămâne să vedem rezultatul final şi abia apoi să ne putem pronunţa în privinţa calităţii ideilor şi execuţiilor.

Pe data viitoare!

Un comentariu: